MISJA ŚWIAT - DYNKS I WIHAJSTER NA TROPIE
Zdjęcie przedstawia plakat do spektaklu. Niebieska ręka robobota próbuje chwycić różowy Ratusz poznański. Tło w kolorze miodowym.

MISJA ŚWIAT - DYNKS I WIHAJSTER NA TROPIE

reż. Marek A. Cyris

Twórcy

tekst: Malina Prześluga

reżyseria, koncepcja inscenizacyjno - scenograficzna: Marek A. Cyris

scenografia: Jakub Psuja

kostiumy: Iga Van der Moeren

muzyka: Michał Wereda

reżyseria świateł: Michał Krugiołka

asystentka reżysera: Sylwia Koronczewska-Cyris

Obsada

Data premiery

22.06.2024

Czas trwania

70 min.

Rekomendowany wiek widzów

Od 4 lat.
Ikona określająca kategorię wiekową: dziecidzieci

Bilet normalny – 55 zł
Bilet ulgowy – 50 zł
Bilet grupowy – 45 zł

Ulubieńcy poznańskiej publiczności wracają z nową misją! Znana ze spektaklu „Misja Poznań – Gdzie są koziołki” nieobliczalna para detektywów staje przed kolejną zagadką do rozwikłania.

Tym razem Dora Dynks i Waldemar Wihajster otrzymują informację o serii bezczelnych kradzieży. Tej samej nocy giną skrzydła Pegaza z dachu Opery Poznańskiej, jeden sympatyczny lew podtrzymujący fontannę na Dziedzińcu Różanym Zamku oraz fragment słynnego neonu Poznańskich Słowików. Nie namyślając się długo, detektywi udają się w szalony pościg za tajemniczym złodziejem. Tym razem tropy zaprowadzą ich znacznie dalej niż przy poprzedniej misji – odwiedzą bowiem Grecję, Hiszpanię, polecą nawet do Stanów Zjednoczonych, a także... w kosmos! Czego bowiem nie robi się dla ukochanego Poznania?

 

„Misja Świat” zaprasza małych i dużych do wspólnej przygody pełnej nagłych zwrotów akcji, śmiechu i krajoznawczych ciekawostek. Odkryjmy razem, kto stoi za serią tajemniczych kradzieży, co ma wspólnego Opera Poznańska ze starożytną Grecją, a także jakie jest drugie, mniej znane oblicze swojskiej, lokalnej pyry!

 
fot. Maciej Zakrzewski

Materiały edukacyjne - zobacz

INTERAKTYWNY PAKIET METODYCZNY DO SPEKTAKLU

Recenzje

„Pytań jest wiele, odpowiedzi - na dziś - mniej, ale jeśli tylko uzbroicie się w cierpliwość i poczekacie do nowego sezon...”
Marta Szostak,
czytaj całą recenzję