KARMELEK
Plakat przedstawia rysunkowe zwierzęta takie jak krowa, owca, kura i pies na zielonkawym tle.

KARMELEK

reż. Bartosz Kurowski

Creators

tekst: Marta Guśniowska
reżyseria: Bartosz Kurowski
muzyka: oho!koko
scenografia i kostiumy: Klaudia Laszczyk
teksty piosenek: Alicja Kruk (oho!koko)
produkcja: Izabella Nowacka i Wojciech Nowak
opieka merytoryczna: Zbigniew Rudziński
lalki i elementy scenograficzne wykonała Pracownia Teatru Animacji w Poznaniu pod kierownictwem Grzegorza Fijałkowskiego
dźwięk: Emil Gąsiorek
światło: Mateusz Matuszewski

Cast

Release date

30.06.2018

Duration

65 min.

Recommended viewer age

Od 4 lat.
Icon indicating the age category: childrenchildren

Bilet normalny – 35 zł
Bilet ulgowy – 30 zł
Bilet grupowy – 30 zł

Co dobrego masz w sobie?
Maciej Zakrzewski

Może masz dobre ręce, które rysują rysunki i kolorują rzeczywistość innym ludziom? Może masz dobrą głowę, która zadaje ciekawe i ważne pytania? Może masz dobre serce, które bardzo kocha innych ludzi? Karmelek, piesek, który mieszka w wiejskiej zagrodzie, nie wie, co ma w sobie dobrego. Poszukuje zatem czegoś niezwyczajnego, czym można się podzielić z innymi. Pomagają mu Krowa, Owca, Kura, Kogut. Jeśli masz ochotę pomóc Karmelkowi w jego poszukiwaniach, jeśli masz ochotę dowiedzieć się, co dobrego jest w Tobie, zapraszam Cię do teatru.
Bartosz Kurowski


Spektakl współprodukowany przez Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu i Teatr Animacji w Poznaniu w ramach 22. Biennale Sztuki dla Dziecka "Sztuka jako spotkanie".

 

"Karmelek" grany jest na Scenie Wspólnej (ul. Brandstaettera 1/ ul. Za Cytadelą, Poznań).

 

Award icon: Awards

Awards

Sztuka nagrodzona w 28. Konkursie na Sztukę Teatralną dla Dzieci i Młodzieży 2017 r.
Druk w 42. zeszycie Nowych Sztuk dla Dzieci i Młodzieży.

Reviews

„Dobre słowo, dobra zabawa, dobry humor - taki koktajl na dzień dobry otrzymają dzieci, które odwiedzą Scenę Wspólną, żeb...”
Maria Maczuga, kulturapoznan.pl,
read full review
„Marta Guśniowska napisała bajkę dla dzieci całkiem jak nie ona: żadnej ironicznej ramy, żadnych ambiwalencji i metatekst...”
Joanna Ostrowska, teatralny.pl,
read full review